Online: Jak promować instytucję publiczną online? Media społecznościowe i inne narzędzia do promocji i komunikacji – szkolenie „na żywo”
Szkolenie online jest w pełni interaktywne, to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się
w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych trenerów. Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia online posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do sal szkoleniowych.
Kiedy?
27 – 28 kwietnia 2020 r., godz. 10.00 – 13.00
Uczestnicy dowiedzą się jak:
- poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów,
- pisać posty, tworzyć treść i grafiki, żeby angażować,
- jaki powinien być tekst przeznaczony do internetu, żeby wpływać na pozycjonowanie strony,
- z czego korzystać (rodzaje postów) żeby interesować odbiorców,
- tworzyć wydarzenia i grupy na FB,
- planować działania online również za pomocą specjalnych narzędzi,
- ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.
Trener:
Warsztat poprowadzi Beata Tomaszek, absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem
w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie +marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym
i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.
Cena: 350 zł zw. VAT*/osoba
*jeśli szkolenie jest finansowane, co najmniej w 70% ze środków publicznych, podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Jak się zgłosić?
- Wypełnij formularz zgłoszenia i oświadczenie zw. VAT (2 ostatnie strony niniejszej oferty). Pamiętaj o podpisie i pieczątkach.
Zeskanuj i wyślij na anna@szkolimynajlepiej.pl - Tego samego dnia dostaniesz e-mail zwrotny o wpisaniu na listę uczestników.
- 23 kwietnia dostaniesz e-mail z oficjalnym potwierdzeniem szkolenia online.
- Na dzień przed szkoleniem dostaniesz e-mail z linkiem do szkolenia. Wystarczy, że na 30 minut przed szkoleniem klikniesz w link, podasz swoje imię i adres e-mail (ten sam, który wpisałaś/wpisałeś w formularz zgłoszenia) i już jesteś w naszej wirtualnej sali szkoleniowej. Będziemy tam na Ciebie czekać i w razie potrzeby służymy pomocą w kwestiach technicznych.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.